csütörtök

Változások 2012

Mint azt már sokan tudjátok, a Kossuth utcai bemutatótermünket is be kell zárnunk. Sajnos a bürokrácia kerekei nem mindig úgy őrölnek, hogy az kedvező legyen számunkra, kis vállalkozások számára, így visszatérünk a gyökereinkhez, a webshophoz.

Mivel ez a bemutatóterem nagyon családias volt, sok vásárlónk inkább a barátunk, kedves ismerősünk, mint csupán vásárlónk, így elmondhatom az ezzel kapcsolatos gondolataimat, érzéseinket.
Az egyik szemem sír, a másik nevet a változást illetően, hiszen az én személyes kis vágyam volt itt Debrecenben egy olyan hely, ahol segíthetünk a kismamáknak, hogyan hordozzanak helyesen, milyen mosható pelust válasszanak, sok egyéb hasznos programmal, mint a szoptatási tanácsadás, a dúla ügyelet, a babamasszázs és a Ringató is ide tartozott.
Mivel én is 3 hónapja adtam életet a kisebbik fiunknak, a sok munka ezzel a hellyel nehezebbé vált, így most a változás könnyebbé teszi családi életünket. Másrészről viszont hiányozni fog a hely, a kis "boltunk".

De a jó hír, mint írtam, nem szűnik meg azért minden, reményeink szerint itt az Egyetem sugárút végén, a házunk emeleti részét alakítjuk át Jógastúdióvá, ahol továbbra is remélem lesznek programok. Ami nem lesz, az a bemutató terem, de a webshopban, vagy telefonon, emailben rendelt termékek természetesen átvehetőek lesznek a stúdióban.

Mindenesetre köszönöm hogy velünk voltatok, Jó volt veletek!!!



Folyt. köv. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése