hétfő

Advent második heti akció!

Adventi ajánlataink az ünnepekre, minden héten más kedvezménnyel
NAGY PELENKA AKCIÓ!
PELENKASZETTEK KEDVEZMÉNYES ÁRON!!!

ADVENT MÁSODIK HETÉN, AZAZ 2010 DECEMBER 12-IG!

alt alt alt

A mosható pelenkákhoz kissé nosztalgikus érzelmek fűznek, hiszen ebből indult az egész Babamosoly.hu oldal. Kismamaként semmiben nem voltam olyan biztos, mint abban, hogy én nem adok műanyagot a kisbabámra. Megindult a keresgélés, megvettem a kis készletünket, és első perctől szerelem volt. Olyan egyszerű volt, imádtam a kis csillagos popsiját, az érzést, hogy szellőzik a popsija, és persze azt is, hogy nem szennyezem a környezetet és a pénzemet is másra költhetem (általánosságban eldobható pelenkára 300ezer forintot költünk egy baba esetében).

Karácsonyra is nagyon kedves ajándék lehet akár egy próbacsomag, akár egy teljes szett a leendő, vagy fiatal szülőknek.

Számos fajtája van már a modern pelenkáknak, mostani ajánlatunkban szerepel úgynevezett "all in one", ahol a vízhatlan réteg és a nedvszívó réteg egyben van /talán ez a legkönnyebben kezelhető pelenkafajta/, és van külső-belső típusú pelenka is /pl. a bambinomio/, illetve kínálunk különösen gazdaságos variációt is /Econobum/, hogy mindenki tudjon kedvére választani.
És egy nosztalgikus kép :) :


A debreceni boltunkban természetesen állunk rendelkezésetekre tanácsadással, csomagok összeállításával, illetve AJÁNDÉKUTALVÁNY is kapható!

Vásároljatok karácsonyra is tudatosan!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése